پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
7290
-
الف
+

رمان « تاریخ عشق» با ترجمه ترانه علیدوستی روانه بازار کتاب شد

ترانه علیدوستی ترجمه‌ای تازه با عنوان « تاریخ عشق» روانه بازار کتاب کرد.

 ترجمه‌ رمان «تاریخ عشق» توسط ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تئاتر روانه بازار کتاب شد. 

به گزارش آی فیلم، این کتاب به قلم نیکول کراوس نویسنده آمریکایی در سال ۲۰۰۵ منتشر شده است و در سال ۲۰۰۶ در زمره نامزدهای نهایی جایزه ادبی اورنج بوده و در سال ۲۰۰۸ جایزه ادبی ویلیام سارویان را به دست آورده است.

داستان این رمان به رابطه نویسنده‌ای ناموفق و آواره جنگ جهانی دوم و دختر جوانی که سرپرستی مادر بیوه و عزادار خود را برعهده دارد می‌پردازد.

ناشر این کتاب درباره داستان مجموعه گفت: لئور گورسکی هر روز غروب روی شوفاژ می‌کوبد تا همسایه طبقه پایینش بداند که او هنوز زنده است. اما وضع همیشه به این قرار نبود. وقتی در جوانی در روستایشان در لهستان بود عاشق شد و کتاب نوشت. شصت سال بعد  و درست آن طرف دنیا آلمای چهارده ساله که اسمش را از روی شخصیت کتاب گورسکی گذاشته بودند دست به یک ماجراجویی می‌زند تا نویسنده کتابی که اسمش از آن آمده بود را پیدا کند و خانواده خود را هم نجات دهد.

نیکول کرواس به گفته ناشر این کتاب، میراثدار سبک برخی از شناخته‌شده‌ترین نویسندگان قرن بیستم است، با زیبایی این دو داستان را در هم ادغام می کند و پایانی شگفت انگیز برایشان رقم می‌زند.

این رمان در ۲۶۴ صفحه از سوی نشر مرکز منتشر شده است.

ترانه علیدوستی پیش از این نیز ترجمه‌ای از مجموعه داستان «رویای مادرم» نوشته آلیس مونرو را از سوی این ناشر منتشر کرده بود.

غ.ن/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر